Seminarji za strokovne delavce
1. Kako sodelovati in soustvarjati z zahtevnimi in motečimi učenci / dijaki in starši?
- Je v sodobnem času motečega in nemirnega vedenja vedno več?
- Kje tičijovzroki za moteče in nemirno vedenje?
- Odnosna kompetenca je pogoj za uspešno sodelovanje in dobre medsebojne odnose
Modifikacija motečega vedenja pri otrocih in mladostnikih
- »težavni« otroci – tipi motečegaotroka
- vzroki za otrokovo »težavno« vedenje
- razvojno rizičnidejavniki
- strategije preživetja in prilagoditev, ki jih uporabljajo “težavni” otroci
- tehnike za neškodljivo ravnanje z motečim vedenjem
- sodelovanje s starši
Izvajalka: Mateja Petric
2. RESTITUCIJA in MEDIACIJA kot vzgojna postopka
- preobrazba discipline v šolah
- restitucija in mediacija: opredelitev pojmov
- pomen in vloga restitucije in mediacije
- izkušnje iz šolske mediacije: primeri iz prakse
- pravice spremljajo tudi obveznosti in odgovornosti
Učinkovito reševanje konfliktov
- prvine dobre komunikacije med učitelji, starši in otroki
- ozaveščanje in obvladovanje celostnega vedenja
- prepoznavanje lastnih in otrokovih potreb in pričakovanj
- vrste učinkovitih in neučinkovitih sporočil
- pomen mediacije pri razreševanju konflitnih situacij
Izvajalka: Mateja Petric
3. Prepoznavanje in diagnosticiranje SUT: specifičnih učnih težav
- definicija in vrsta SUT
- diagnostični intervju pri prepoznavanju specifičnih učnih težav
- elementi za prilagajanje otrokom s posebnimi potrebami
- prednosti in pomanjkljivosti inkluzije skozi prakso
- učinkovita DSP za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
Prilagajanje pisnih gradiv za otroke in mladostnike s specifičnimi učnimi težavami
- prilagajanje načina izvajanja učnega procesa
- možnosti modificiranja učnega gradiva
- načini prilagajanja pisnih gradiv
- prilagojeno preverjanje in ocenjevanje
- konkretni primeri prilagoditev pisnih gradiv
Izvajalka: Mateja Petric